Анонси









         

        Установите Flash player для просмотра!

        Інформація для громадян, які приїхали з Автономної Республіки Крим, міста Севастополь, Донецької та Луганської області
        Для вирішення питань, пов'язаних з тимчасовим перебуванням, слід звертатися за телефоном "гарячої лінії":
        724-095
        Телефони в районах



         


        Громадська приймальня

        Назад

         

        ДОВІДКА З ПИТАНЬ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН

         

         

        (04622) 5 38 69 – реєстрація, знаходження документів, розгляд звернень громадян, що надійшли під час особистого прийому; організація особистого прийому громадян фахівцями та керівництвом Департаменту

         

        Громадська приймальня Департаменту соціального захисту населення знаходиться за адресою: м. Чернігів, проспект Миру, 116-а, 1 поверх, каб. 18, працює з 09.00 до 13.00 та з 14.00 до 17.00 (у передсвяткові дні до 16.00)

         

        ДОВІДКА ІЗ ЗАГАЛЬНИХ ПИТАНЬ ТА ПИТАНЬ ВХІДНОЇ/ВИХІДНОЇ КОРЕСПОНДЕНЦІЇ:

         

         


        Поштова (юридична) адреса
         
        14005, м. Чернігів, просп. Миру, 116-а

         

         

        (04622) 5-38-69 – довідка про реєстрацію вхідної кореспонденції, що надійшла від народних депутатів України, із Верховної Ради України, Секретаріату Президента України, Кабінету Міністрів України

        (0462) 72 40 95 – з питань надання соціальних послуг громадянам похилого віку та особам з інвалідністю, зокрема у період карантину, постановки на облік внутрішньо переміщених осіб, влаштування осіб до інтернатних установ,.

        (0462) 72 80 60 - з питання соціального захисту постраждалих учасників антитерористичної операції, зокрема в частині забезпечення санаторно-курортним лікуванням, наданням послуг з психологічної реабілітації,  надаються консультації з питань забезпечення осіб з інвалідністю технічними та іншими засобами реабілітації, санаторно-курортним лікуванням, наданням особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю реабілітаційних послуг, забезпечення автотранспортом, надання матеріальної допомоги через органи соціального захисту населення;

        (04622) 5 60 97 – з питань адресних соціальних виплат, консультації щодо порядку призначення всіх видів державних допомог, житлових субсидій та компенсацій;

        (0462) 72 40 92- з питань надання роз’яснень спеціалістам підприємств та найманим працівникам щодо застосування норм трудового законодавства, у тому числі про регулювання соціально-трудових відносин на підприємстві шляхом укладення колективного договору, про розрахунок середньої заробітної плати, методичної допомоги підприємствам щодо пільг та компенсацій за шкідливі умови праці, додержання мінімальних гарантій в оплаті праці та інших питань оплати праці;

        (04622) 5 99 38 – з питань пільгового забезпечення громадян;

        Лінії працюють у робочі дні з 08:00 до 13:00 та з 14:00 до 17:00.

         


        E-mail
         
        dszpost@cg.gov.ua

         

        Е-звернення: як написати в департамент соціального захисту населення

        Відповідно до Закону України від 2 липня 2015 року № 577-VIII “Про внесення змін до Закону України "Про звернення громадян" щодо електронного звернення та електронної петиції” з 28 жовтня 2015 року “письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку.

         У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається. Таке електронне звернення надсилається без використання електронного цифрового підпису і повинно мати вигляд скан-копії та/або фото копії.

        Обов’язково має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги із зазначенням дати надсилання звернення. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається. У разі недотримання цих вимог звернення розгляду не підлягає.

        Звернення надсилається органам виконавчої влади, до повноважень яких належить вирішення порушених у ньому питань.

        У зверненні необхідно чітко і зрозуміло викласти суть порушеного питання. Зміст звернення має бути стислим та інформативним, містити конкретні факти по суті порушеного питання.

         
        наказ Департаменту соціального захисту населення від 26.04.2013 № 75
        «Про організацію особистого прийому громадян у Департаменті соціального захисту населення обласної державної адміністрації»

         

         

        ПРИЙОМ
        громадян з особистих питань керівниками
        ДЕПАРТАМЕНТУ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ
        ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ

         

        Директор Департаменту
        РУСІН
        Олег Володимирович  
        понеділок
        9.00-13.00
        14.00-17.00
        Заступник
        директора Департаменту
        ХІЛИК
        Оксана Михайлівна
        вівторок
        9.00-13.00
        14.00-17.00
        Заступник директора Департаменту -
        начальник управління праці
        та у справах захисту населення
        від наслідків Чорнобильської катастрофи
        ТИМОЩЕНКО
        Катерина Михайлівна
        середа
        9.00-13.00
        14.00-17.00
        Заступник директора Департаменту -
        начальник управління
        соціального захисту
        СНЕГЕРЬОВА
        Інна Володимирівна
        п'ятниця
        9.00-13.00
        14.00-17.00
        Керівники
        структурних підрозділів
        Департаменту соціального захисту
         
        кожного
        робочого дня
        9.00-13.00
        14.00-17.00
        Відповідальний за особистий
        прийом громадян
         
         
        кожного
        робочого дня
        9.00-13.00
        14.00-17.00
        (кім. 205)

        Назад

        14 Грудня 2020 15:18
        У Департаменті соціального захисту населення Чернігівської обласної державної адміністрації працюють телефони «гарячої» лінії для консультацій громадян з низки питань соціальної сфери, а саме: - (0462) 72 40 95 – з питань надання соціальних послуг громадянам похилого віку та особам з інвалідністю, зокрема у період карантину, постановки на облік внутрішньо переміщених осіб, влаштування осіб до інтернатних установ; - (0462) 72 80 60 - з питання соціального захисту постраждалих учасників антитерористичної операції, зокрема в частині забезпечення санаторно-курортним лікуванням, наданням послуг з психологічної реабілітації,  надаються консультації з питань забезпечення осіб з інвалідністю технічними та іншими засобами реабілітації, санаторно-курортним лікуванням, наданням особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю реабілітаційних послуг, забезпечення автотранспортом, надання матеріальної допомоги через органи соціального захисту населення; - (04622) 5 60 97 – з питань адресних соціальних виплат, консультації щодо порядку призначення всіх видів державних допомог, житлових субсидій та компенсацій; - (0462) 72 40 92- з питань надання роз’яснень спеціалістам підприємств та найманим працівникам щодо застосування норм трудового законодавства, у тому числі про регулювання соціально-трудових відносин на підприємстві шляхом укладення колективного договору, про розрахунок середньої заробітної плати, методичної допомоги підприємствам щодо пільг та компенсацій за шкідливі умови праці, додержання мінімальних гарантій в оплаті праці та інших питань оплати праці; - (04622) 5 99 38 – з питань пільгового забезпечення громадян. Лінії працюють у робочі дні з 08:00 до 13:00 та з 14:00 до 17:00.