Анонси









         

        Установите Flash player для просмотра!

        Інформація для громадян, які приїхали з Автономної Республіки Крим, міста Севастополь, Донецької та Луганської області
        Для вирішення питань, пов'язаних з тимчасовим перебуванням, слід звертатися за телефоном "гарячої лінії":
        724-095
        Телефони в районах



         


        Порядок доступу до публічної інформаці

        Назад

        Всі запити на публічну інформацію, які надходять до Департаменту соціального захисту населення Чернігівської обласної державної адміністрації (далі - Департамент), в тому числі електронною поштою, реєструються спеціалістом, відповідальним за прийом документів, шо надходять до Департаменту. Письмовий запит може бути як в довільній формі, так і шляхом заповнення відповідної форми (Додаток 1).

        Запити, оформлені неналежним чином (без зазначення прізвища, ім’я особи, адреси або інших вимог, встановлених ст. 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації»), не розглядаються.

        Після відповідної реєстрації та обліку запиту - проштампування дати надходження до Департаменту та реєстраційного індексу (номеру), запит надходить директору Департаменту, який накладає резолюцію, а потім безпосередньому виконавцю.

        Виконавець готує проект відповіді, яка після підписання реєструється і надсилається спеціалістом, відповідальним за прийом документів, шо надходять до Департаменту, адресату.

        Департамент надає відповідь на запит на інформацію не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.

        У разі якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, Департамент може продовжити строк розгляду запиту до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження, про що повідомляє запитувача в письмовій формі не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.

        У разі, коли Департамент, відповідно до компетенції, визначеної положенням про Департамент, затвердженим головою облдержадміністрації від 03 квітня 2018 року № 185, не володіє інформацією, стосовно якої зроблено запит, або порушено інші вимоги, зазначені ст. 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації», він відмовляє в задоволенні запиту в письмовому вигляді.

        Якщо Департаменту відомо, хто володіє або має володіти запитуваною інформацією, про це повідомляється запитувач, а запит переадресовується відповідній структурі разом із супровідним листом.

        Всі інші питання, що виникатимуть при підготовці інформації на запити, вирішувати відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».

         

        Додаток 1: Зразок форми запиту на доступ до публічної інформації

        Дані про осіб, які відповідальні за організацію в установленому порядку доступу до публічної інформації та які забезпечують доступ до публічної інформації:

        № з/п Відповідальна особа (прізвище, ім'я, по батькові) Посада Контактна інформація (поштова адреса, електронна адреса, факс, телефон)
        1.

        Харченко

        Тетяна Олександровна

        Головний спеціаліст

        14005, м. Чернігів, пр-т Миру, 116а, каб.205

        тел.: (04622) - 5 - 38 - 69

        факс: (04622) - 5 - 34 - 23

        e-mail: dszpost@cg.gov.ua

         

         

         

         

         

        Назад

        14 Грудня 2020 15:18
        У Департаменті соціального захисту населення Чернігівської обласної державної адміністрації працюють телефони «гарячої» лінії для консультацій громадян з низки питань соціальної сфери, а саме: - (0462) 72 40 95 – з питань надання соціальних послуг громадянам похилого віку та особам з інвалідністю, зокрема у період карантину, постановки на облік внутрішньо переміщених осіб, влаштування осіб до інтернатних установ; - (0462) 72 80 60 - з питання соціального захисту постраждалих учасників антитерористичної операції, зокрема в частині забезпечення санаторно-курортним лікуванням, наданням послуг з психологічної реабілітації,  надаються консультації з питань забезпечення осіб з інвалідністю технічними та іншими засобами реабілітації, санаторно-курортним лікуванням, наданням особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю реабілітаційних послуг, забезпечення автотранспортом, надання матеріальної допомоги через органи соціального захисту населення; - (04622) 5 60 97 – з питань адресних соціальних виплат, консультації щодо порядку призначення всіх видів державних допомог, житлових субсидій та компенсацій; - (0462) 72 40 92- з питань надання роз’яснень спеціалістам підприємств та найманим працівникам щодо застосування норм трудового законодавства, у тому числі про регулювання соціально-трудових відносин на підприємстві шляхом укладення колективного договору, про розрахунок середньої заробітної плати, методичної допомоги підприємствам щодо пільг та компенсацій за шкідливі умови праці, додержання мінімальних гарантій в оплаті праці та інших питань оплати праці; - (04622) 5 99 38 – з питань пільгового забезпечення громадян. Лінії працюють у робочі дні з 08:00 до 13:00 та з 14:00 до 17:00.