Анонси









         

        Установите Flash player для просмотра!

        Інформація для громадян, які приїхали з Автономної Республіки Крим, міста Севастополь, Донецької та Луганської області
        Для вирішення питань, пов'язаних з тимчасовим перебуванням, слід звертатися за телефоном "гарячої лінії":
        724-095
        Телефони в районах



         


        Надання соціальних послуг інтернатними закладами системи соціального захисту населення області

        Назад

        Надання соціальних послуг інтернатними закладами системи соціального захисту населення області

         

        У системі соціального захисту населення області функціонує 9 будинків-інтернатів, із них: 2 – геріатричних пансіонати, 6 – психоневрологічних інтернатів (4 – для жінок та 2 – для чоловіків) та 1 дитячий будинок-інтернат.

        Тип рекомендованого інтернатного закладу, необхідність стороннього догляду по стану здоров'я, відсутність чи наявність медичних протипоказань для влаштування до інтернатної установи визначаються медико-соціальною експертною комісією (за наявності інвалідності) або лікарсько-консультативною комісією на підставі результатів медичного обстеження особи.

        Путівка на влаштування до інтернатної установи видається Департаментом соціального захисту населення Чернігівської обласної державної адміністрації на підставі письмової заяви особи, яка виявила бажання влаштуватися до будинку-інтернату (для дієздатних осіб та осіб, цивільна дієздатність яких обмежена); письмової заяви законного представника та рішення органу опіки та піклування про влаштування до інтернату (для недієздатних осіб, яким призначено опікунів) та пакету документів, оформленого місцевим структурним підрозділом з питань  соціального захисту населення за місцем проживання/перебування заявника (законного представника).

        Влаштування дитини з інвалідністю до дитячого будинку-інтернату здійснюється згідно з путівкою, виданою Департаментом на підставі заяви батьків, опікунів/піклувальників, інших законних представників, керівника установи, в якій перебувала дитина з інвалідністю, про прийняття дитини з інвалідністю до будинку-інтернату, рішення органу опіки та піклування, прийнятого на підставі рекомендації комісії з питань захисту прав дитини та пакету документів, оформленого місцевим структурним підрозділом з питань  соціального захисту населення за місцем проживання/перебування заявника (законного представника).

        Назад

        14 Грудня 2020 15:18
        У Департаменті соціального захисту населення Чернігівської обласної державної адміністрації працюють телефони «гарячої» лінії для консультацій громадян з низки питань соціальної сфери, а саме: - (0462) 72 40 95 – з питань надання соціальних послуг громадянам похилого віку та особам з інвалідністю, зокрема у період карантину, постановки на облік внутрішньо переміщених осіб, влаштування осіб до інтернатних установ; - (0462) 72 80 60 - з питання соціального захисту постраждалих учасників антитерористичної операції, зокрема в частині забезпечення санаторно-курортним лікуванням, наданням послуг з психологічної реабілітації,  надаються консультації з питань забезпечення осіб з інвалідністю технічними та іншими засобами реабілітації, санаторно-курортним лікуванням, наданням особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю реабілітаційних послуг, забезпечення автотранспортом, надання матеріальної допомоги через органи соціального захисту населення; - (04622) 5 60 97 – з питань адресних соціальних виплат, консультації щодо порядку призначення всіх видів державних допомог, житлових субсидій та компенсацій; - (0462) 72 40 92- з питань надання роз’яснень спеціалістам підприємств та найманим працівникам щодо застосування норм трудового законодавства, у тому числі про регулювання соціально-трудових відносин на підприємстві шляхом укладення колективного договору, про розрахунок середньої заробітної плати, методичної допомоги підприємствам щодо пільг та компенсацій за шкідливі умови праці, додержання мінімальних гарантій в оплаті праці та інших питань оплати праці; - (04622) 5 99 38 – з питань пільгового забезпечення громадян. Лінії працюють у робочі дні з 08:00 до 13:00 та з 14:00 до 17:00.