Анонси

           



          Назад

          Оптимізація процесів надання соціальної допомоги на базі Єдиної інформаційної системи соціальної сфери

          Цього тижня Мінсоцполітики на чолі з міністеркою соціальної політики Оксаною Жолнович підбило підсумки роботи за 2023 рік. 

          Окреслюючи напрямки роботи, які були опрацьовані минулого року, велику увагу було приділено питанням підтримки людини на кожному життєвому етапі. Щоб ця підтримка була вчасною і адресною Мінсоцполітики працює над впровадженням Єдиної інформаційної системи соціальної сфери, яка по суті є фундаментом цифровізації соціальної сфери. Система убезпечує дані, забезпечує роботу в хмарі і централізує всі соціальні  процеси, об’єднуючи в собі безліч підсистем. 

          Завдяки ЄІССС люди отримали можливість звертатись за підтримкою в будь-якій точці України, онлайн або особисто. Таким чином на базі системи у 2023 році відбувся успішний запуск затребуваних 6 соціальних допомог. На сьогодні управління соціального захисту населення по всій Україні вже успішно призначають, нараховують та виплачують допомогу через нашу систему:

          допомогу на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування; 

          допомогу хворих на тяжкі захворювання, яким не встановлено інвалідність; 

          допомогу при усиновленні дитини;  

          допомогу малозабезпеченим сім’ям;  

          допомогу на дітей одиноким матерям;  

          допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю.

          Наразі нам вдалось забезпечити 100% фіксацію виплатних відомостей на промисловому середовищі ЄІССC.  Забезпечення повної фіксації виплат в системі дозволяє нам ефективно відстежувати та контролювати процеси, гарантуючи тим самим максимальну прозорість надання послуг.

          Далі Мінсоцполітики планує подальше впровадження нових виплат через систему по всій Україні. Наша команда готує  функціонал ще 10 допомог на базі ЄІССС.

          Соціальна сфера – серед найбільш пріоритетних за витратами держбюджету щорічно. Враховуючи цей аспект, соціальні допомоги стають ближчими та доступнішими для українців саме завдяки безперебійному функціонуванню ЄІССС, адже вона забезпечує перехід до надання допомоги по екстериторіального принципу, щоб кожна людина мала можливість самостійно обирати - отримати послугу онлайн чи офлайн в управліннях соцзахисту населення або ЦНАПах.

          Продовжуємо забезпечувати якісну взаємодію держави та громадян та прибираємо бюрократичні перепони. 

          Назад

           

          Версія для людей з вадами 

          зору

           

          Анкета для опитування щодо доступності публічних послуг у сфері соціального захисту населення

           

          Гарячі телефонні лінії

          "Інформація для внутрішньо переміщених осіб за телефоном "гарячої лінії"::
          (04622) 5-99-38
          Телефони в районах