Анонси

           



          Назад

          У 4 пілотних регіонах розпочали бета-тестування функціоналу електронного кейс-менеджменту

          Сьогодні, 1 липня, розпочалось бета-тестування функціонала електронного кейс-менеджменту, який дозволяє подавати онлайн-заяви на соціальні послуги. Перш ніж це запрацює по всій Україні, можливості функціонала випробують у Вінницькій, Дніпропетровській, Полтавській та Черкаській областях.

          Подати заяву на одну або декілька соціальних послуг, відстежувати статус свого звернення, планувати розподіл навантаження між працівниками та подавати звітність в е-формі – ці та інші функції протягом 3-х місяців тестуватимуть представники структурних підрозділів з питань соціального захисту населення та надавачі соціальних послуг Вінниччини, Дніпропетровщини, Полтавщини та Черкащини. Для цього в кожній області обрали 15 територіальних громад. 

          «Розробили цифрове рішення для усіх учасників, які залучені до процесу надання соціальних послуг. Простий спосіб звернення за послугою і опрацювання, зручна електронна оцінка потреб, усі призначені послуги відображаються в особистому кабінеті. Прагнемо залишити в минулому безкінечні черги, довідки, звіти та очікування, а натомість увесь "зекономлений" час спрямувати на людину або родину, яка потребує соціальної підтримки. Досвід першопрохідців буде для нас дуже цінним», – сказала Оксана Жолнович, Міністерка соціальної політики. 

          Напередодні бета-тесту понад пів тисячі фахівців пройшли спеціальне навчання, як працювати з функціоналом. Крім того, Мінсоцполітики за підтримки Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ), організувало серію регіональних заходів «Цифровізація соціальних послуг: кейс-менеджмент як ключовий інструмент». В її межах учасники вперше знайомилися із функціоналом, зокрема, з процесами як створення та подання заяви, прийняття рішення і перегляду справи. 

          «До запуску нового функціонала ми ретельно готувалися, адже розуміємо важливість цієї справи. Багато спілкувалися із фахівцями у регіонах, збирали їхні пропозиції щодо вдосконалення версії, яку зараз тестуватимуть. Тим часом наша команда вже працює над оновленням, щоб працювати з функціоналом було ще простіше та зручніше», – поділився Костянтин Кошеленко, заступник Міністра соціальної політики з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації.

          Функціонал електронного кейс-менеджменту реалізували за підтримки міжнародних партнерів, а саме: технічної Всесвітньої продовольчої програми ООН (WFP), експертної Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) та методологічної Програми розвитку ООН (UNDP). 

          Нагадаємо, що Уряд підтримав  законопроєкт про ЄІССС, який вдосконалює систему соціальної підтримки. Відповідний документ зареєстрований  у парламенті під номером 11377. 

          Назад

           

          Версія для людей з вадами 

          зору

           

          Анкета для опитування щодо доступності публічних послуг у сфері соціального захисту населення

           

          Гарячі телефонні лінії

          "Інформація для внутрішньо переміщених осіб за телефоном "гарячої лінії"::
          (04622) 5-99-38
          Телефони в районах