Анонси

           



          Назад

          Українці подаватимуть менше паперових документів для призначення соціальних виплат і допомог

          Міністерство соціальної політики активно працює над комплексною цифровізацією системи соціальної підтримки, щоб соціальні послуги і підтримка надавались в більш зручний спосіб та без зайвих паперів. 

          Як один із важливих кроків на шляху до цифрових соціальних виплат і послуг, Мінсоцполітики розробило, а Уряд - прийняв постанову,  завдяки якій зменшиться обсяг паперових документів, які наразі подають українці для призначенням соціальних виплат і допомог.

          Завдяки тому, що Мінсоцполітики під час повномасштабного вторгнення розгорнув Єдину інформаційну систему соціальної сфери (ЄІССС), значна кількість інформації, яка необхідна для призначення соціальних виплат і допомог українцям, вже цифровізована і наявна і цій системі.  Відповідно, наразі зʼявилась можливість відмовитись від прийняття значної кількості паперових документів при призначенні виплат і допомог. Та інформація, яка вже є в ЄІССС, буде підтягуватись з цієї системи, – відтак, людині не потрібно наново її підтверджувати і подавати паперові документи. 

          Тобто людині, яка вже отримували виплату чи допомогу і дані якої внесені до ЄІССС, щоб переоформити її (або оформити нову) достатньо буде звернутися із заявою і пред'явити документ для ідентифікації (наприклад, паспорт). Решту інформації працівник органу соціального захисту зможе  отримати завдяки цифровим рішенням. Якщо ж даних потенційного отримувача ще немає в системі, то, звичайно, йому потрібно буде надати усі необхідні документи.

          «Дотепер  в органах соціального захисту опрацьовували вручну мільйони заяв. А українці часто були змушені ходити по установах і стояти в чергах, аби зібрати весь пакет документів, необхідних для призначення виплат і допомог. Відмова від паперових копій документів, які вже є в нашій електронній системі, – важливий крок для розвитку системи соціального захисту. Адже це економить час громадян, які звертаються за підтримкою, а також фахівців, які  цю підтримку надають. І в них з’являється можливість приділити час саме потребам людини та розмові з нею,» – зауважила міністерка соціальної політики Оксана Жолнович.

          Інформаційні обміни дозволять: 

          • зекономити час як працівників соціальної сфери, так і отримувачів допомог, який вони мали раніше витрачати на збір та опрацювання паперових документів;
          • пришвидшити розгляд заяв;
          • зменшити корупційні ризики. 

          Нагадаємо, що ЄІССС  запрацювала у перший рік повномасштабного російського вторгнення в Україну, зараз нею користуються в усіх регіонах країни, кількість користувачів – фахівців соціальної сфери – перетнула позначку 15 тисяч. ЄІССС охоплює десятки реєстрів та баз даних соціальної сфери, передбачає інформаційні обміни з іншими державними реєстрами, щоб дати можливість людині, яка потребує соціальної підтримки, звернутися за нею в будь-якій точці України і не збирати паперові довідки.

          Назад

           

          Версія для людей з вадами 

          зору

           

           

          Гарячі телефонні лінії

          "Інформація для внутрішньо переміщених осіб за телефоном "гарячої лінії"::
          (04622) 5-99-38
          Телефони в районах